torsdag 7 april 2011

Detta saknar jag från Finland:

Alla mina vänner (vilken självklarhet)
Bilen! och bodypump.
Em... (ni kan alla känna er träffade!)
Frukost bestående av rågbröd, yoghurt, frukt, ägg, juice och kaffe. En enorm frukost som håller en mätt längre än i en halvtimme!
Gymmet
Heldags brunch och Helsingfors.
Jobbet (a total chocker for me, men jag kan inte göra annat än att sakna alla härliga gummor och gubbar).
Knackkorv & Kotipizza.
Lindqvists familjen som bor där i ett rött hus under ett berg i Raseborg (plus systern som bor i UK, men henne saknar jag från Finland, hon saknar jag från England). Och min lägenhet, oj vad jag saknar min lägenhet och att få bo ensam!
Möjligheten att kunna röra sig utomhus ensam på kvällarna. & Molly Malone's!
PARADISET = Padva.
Soppor utan grädde och som inte är dränkta i salt (ja, de är till och med för salta för mig här ibland) och simhallen.
Vanligt, gott dricksvatten från kranen.
Www.thepiratebay.org

Inga kommentarer: