fredag 15 april 2011

Skyskrapor

Vi hördes inte igår, jag ber om ursäkt. Jag hade tänkt höra av mig, men vi bestämde oss med tjejerna att gå och dricka en öl till närmaste puben, men kom hem halv två på natten muntra och glada med varsin taco hell påse. Spontan festande är oftast det bästa festande.
Jag kunde inte hålla mig till att bara promenera denna vecka, så idag sprang jag en liten stund på löpbandet. Och oj vad skönt det var. Sen gav min sändare i skon upp kontraktet och jag ville inte mera. Så det blev lite styrketräning istället. Nu mår jag som en kung. Och jag har redan kommit upp till mina 25km som jag hade som mål denna vecka, jag vill bara träna hela tiden känns det som nu. Hoppas det håller i sig!
I morgon är det case day här på campuset, vilket betyder att man skall dricka en öl i timmen i 24 timmar. Börja klockan tolv i natt. Om jag har tur blir morgonens morgonlektion underhållande om någon av dessa case människor dyker upp.
Life is good!

2 kommentarer:

S sa...

Hej och hoppas allt är perfekt! Vilka skor brukar du springa i? Är du nöjd? Jag saknar ett par riktigt bra skor.

Lee sa...

Jag är ju en Nike fantast, så jag har haft olika Nike skor ända sen jag började springa. Köpte ett par nya här i USA som jag tycker jättemycket om, de här: http://nikerunning.nike.com/nikeos/p/nikeplus/en_US/products/free_pdp2?pid=384354
Men jag har faktiskt funderat på att svika Nike och köpa ett par andra, men jag har inte bestämt mig för vilka ännu. Och alla hardcore runners har ju typ 20 olika skor som de använder beroende på hurdant pass de springer.. men så hardcore är jag nog inte ännu, har bara två par :)