fredag 8 april 2011

Tänään

Jag höll min andra presentation (min första presentation ensam) idag, och det gick över förväntan. Jag var inte alls nervös när jag stod där uppe och talade om sexual addiction, däremot tyckte jag det var roligt. Speciellt när man såg att vissa verkligen satte och lyssnade och verkade intresserade av vad jag hade att berätta.
Så, för att fira min success åkte jag och Emma uptown för att shoppa lite (sorry syrran, jag glömde kolla vad det var du ville ha från VS, nästa gång jag far ska jag kolla, jag lovar!) och sedan sätta oss ner på en av de mysigaste restaurangerna vi varit till här i Minneapolis. Jag åt meatloaf med mashed potatos och till dessert delade vi på en 4-layers chocolate cake. Idag har det varit 16 grader, så restaurangen hade öppnat sina stora glasfönster, så vi satt nästan utomhus. Gotta love that!
Nu ska jag gå upp till Emma och äta färsk ananas, och sedan blir det movie night med utisarna. So long!

Inga kommentarer: