onsdag 6 april 2011

Allmänbildning

Jag prenumererade på Kunto och Fit tidigare (sade upp båda tidningarna när jag flyttade hit), men många tidningar ligger fortfarande olästa där hemma.
Nu har jag lust att börja prenumerera på en månads- eller veckotidning som skulle kunna utöka min allmänbildning. Tips?
En tidning som jag vill börja prenumerera på är the Journal of Sex Research, och om jag fattat rätt så är det en elektronisk tidning. Priset på tidningen gör mig bara lite confused. Kanske jag får vänta med det tills jag börjar jobba.
Så jag behöver er hjälp! Är Time bra? Är Allt om Historia bra? Är Airliners bra? Är Illustrerad Vetenskap bra?

2 kommentarer:

S sa...

Allt om historia: dålig bildertidning utan innehåll

Illustrerad Vetenskap: bra innehåll
:-)

Lee sa...

Tack för tipset S! Snart träffas vi igen!! :)