lördag 26 september 2009

Vecka 39 (del 2)

Mera motion har jag hunnit med. På torsdagen blev det en kvällspromenad (ska skriva ett inlägg senare om kvällpromenader och vad jag gillar med dem + lite fina foton) med lite inslag av löpning. Jag började träna löpning vid årsskiftet (med maraton i sikte, om något år) men tyvärr försvann min motivation och i samma veva även min kondition. På torsdagen kändes det iallafall kul igen att springa lite emellan, kanske det blir en vana på nytt?
Tid 1.17.14
Tempo 10:37 min/km
Distans 7,28km
Kalorier 785
Igår, fredag, var jag till gymmet efter skolan. Gjorde det vanliga, PLUS att jag testade två nya maskiner som tränar insidan och utsidan av låren (några muskler då alltså som jag inte vet namnet på). Kanske de kommer med in i min gym-rutin.
Mycket skön och uppiggande vecka har det varit hittills. Nu är jag hemma hos mina föräldrar och skall få njuta av att gå ut och gå i skogen.

Inga kommentarer: