lördag 26 september 2009

Playlist of the week

  1. Kings of leon - Be somebody
  2. Simian Mobile Disco - I believe 
  3. Coldplay - In my place 
  4. Robbie Williams - Bodies 
  5. Erola - Every Word
  6. Coldplay - Life in technicolor
  7. Paramore - Ignorance
  8. Mange Schmidt - Glassigt
  9. Coldplay - Strawberry swing
  10. David Guetta feat. Akon - Sexy Bitch
  11. Lady Gaga - Just dance
  12. David Guetta feat. Kelly Rowland - When love takes over
  13. Billy Talent - Rusted from the rain
  14. Green Day - 21 Guns
  15. Until June - You do
  16. Pitbull feat. Ying Yang Twins - Shake
  17. Coldplay - Fix you
  18. Linkin Park - New Divide
  19. Cobra Starship - Good girls gone bad
  20. Royal Gigolos - California Dreamin'
  21. Jason Mraz - Song for a friend
  22. Kid Bass - Good girls like rude boys
  23. Lady Gaga - Paparazzi

Ny vecka, ny playlist. Den likar ganska mycket min förra veckas playlist, men jag uppdaterade min iTunes och laddade ner ny låtar, så ska nu testa dem och kolla hur bra länk låtar de är. Fun fact: Jag har sett fem stycken av artisterna i min playlist uppträda live. Coldplay (två gånger), Linkin Park, Robbie Williams, Billy Talent (två gånger) och Paramore. Inte illa.

Inga kommentarer: