fredag 18 september 2009

Gymmet

Det blev en sväng till gymmet idag, har säkert inte varit där sen april (I know.. bad me!), och det var så skönt. Men jag blev helt genomsvettig och slut av 5minuter på crosstrainern, så det var lite genant. En timme var jag där ungefär, värmde upp i 15minuter och tog ännu 5minuter på crosstrainern innan jag började stretcha. Jag känner redan av i låren, så skönt att märka att man har gjort någonting bra.
Efter gymmet gick jag och lunchade med en kompis, åt en supergod sallad med räkor, oliver, champinjoner och fetaost.

Ikväll blir det kräftskiva och efter det nattlivet. Och jag kan nog säga att fastän jag vet hur ohälsosamt alkohol är så kommer jag nog att ha svårt att inte dricka något alls, det hör ju till studietiden att festa och dricka sig medvetslös, eller hur? ;)

Inga kommentarer: