måndag 28 september 2009

Lite mindre lyckad kvällspromenad

Var helt på hugget att ta en lång kvällspromenad ikväll, men tyvärr ville inte de högre makterna det. Efter att jag hade gått cirka tre minuter så börjar det regna, först kommer det lite, men snabbt växlar det om till ösregn. Jag stod en stund vid en trappuppgång och tänkte att jag skulle vänta på att det värsta skyfallet är över, men så hände det ju inte. Jag ville inte heller gå hem så jag fortsatte min promenad i regnet. Snabbt kom jag fram till att jag nog måst ta kortaste vägen hem eftersom jag började bli våt och kall. Så, det blev en kortare promenad ikväll. Jag kan ju ännu till tillägga att jag hade på mig ett par dåliga 3/4-dels träningsbyxor som hela tiden åkte ner, eftersom jag idag hade satt alla andra träningsbyxor i tvätten. Men trots allt detta fick jag det bästa tempot hittills sen jag började för fyra veckor sedan!
Tid 27.08
Tempo 9:42 min/km
Distans 2,79km
Kalorier 302

Inga kommentarer: