fredag 3 december 2010

Veckans vägning

Torsdag morgonen var lite kaotisk, så jag glömde helt bort att väga mig.
Idag ställde jag mig på vågen och vägde samma sak som förra veckan, 94.6kg.
Och som alltid så kommer det genast någon tanke till en. Jag var lättad för att det inte var ett plus, men sen började jag fundera att hur mycket minus månne den skulle ha visat om jag skulle ha ätit bättre och tränat mera. Men, det är ju alltid lätt att vara efterklok.
Jag har annars helt glömt bort att visa min belöning som jag beställde för typ två veckor sedan. Jag hade satt som delmål 94.8kg, och när jag uppnått det fick jag beställa böcker. Dessa böcker beställde jag:
Mats-Erik Nilsson Den hemlige kocken, Denise Rudberg Storlek 37, Mia Skäringer Dyngkåt och hur helig som helst, Maria Sveland Bitterfittan, Elizabeth Gilbert Eat Pray Love, Birgitta Stenberg Erotiska noveller och Sam Murphy Marathon and half marathon.

Inga kommentarer: