onsdag 8 december 2010

Norge tomorrow!

Jag bokade min resa till Norge för över en månad sen och har sedan dess hela tiden tänkt "Det är läääänge dit ännu". Nå, nu är det inte så länge kvar mera, mindre än 24timmar faktiskt. Helt underbart härligt!
Fick igår lite information om vad vi kommer att göra när jag är på min minisemester. Vi skall ha tapaskväll, vara ute och njuta av den vackra naturen (där är helt wow!), fara till gymmet (eventuellt och simma) vilket ska bli helt toppen och bara hänga och snacka en massa.
Jag skall alltså och hälsa på min äldsta och bästa vän och hennes familj som nu bor i Heggenes. I'm so excited, och jag kan inte fatta att jag faktiskt är på väg (har planerat att åka och hälsa på dem säkert i över ett år nu..).
Här är lite bilder från när jag och Michaela var och hälsade på dem förra sommaren:

Vacker utsikt från huset

Vi var och vandra

Här ser ni mig med min Gandalf-käpp! Haha

Snö i juni kändes ganska exotiskt

Så vackert!

Underbaraste Dagny!

Vi spela krocket, det var hur roligt som helst!

Inga kommentarer: