onsdag 15 december 2010

Lite bilder från Norway

Så otroligt vacker utsikt från deras gård!

På fredagen hade vi Tapas kväll. Jag och Dagny stod i köket i närmare tre timmar och fixade middagen, men roligt var det och supergott!

På lördagen var vi duktiga med D och staplade ved medan K var hos Bestemor och S fixade julgranen.

Such a lovley person!

Sen tänkte vi grilla lite snö, men skippade den idén.

Gulliga lilla K på badet (? jag försökte lära mig lite norska.. haha)

På söndagen tog vi en promenad i det fina vinterlandskapet. wow.


K var med förståss

Till denna restaurang var vi och äta två gånger, mysigt ställe med fina julstjärnor!

Boken jag läste på vägen dit och på vägen hem. Satt och grät i bussen och i flygplanet, alla trodde väl att jag var helt normal. Or then not.

Försökte fota från bussen, blev inte så bra, men om ni kollar noga så ser ni att molnen är lägre ner än bergstopparna. Tufft.

Och sol hade vi, precis som sig bör på en semester.
TACK jättemassor Dagny, Steffen och Kristian för en helt härlig och avslappnande och rolig (i båda bemärkelserna) minisemester!! Snart syns vi igen!

2 kommentarer:

Malin I Form sa...

Vilka härliga bilder! Norge verkar vara ett väldigt vackert land.. har tyvärr aldrig varit där!

Sv: Tack så mycket :D

Dagny sa...

Tuuusn tack för besöket världens bästa Lee! D va super att du va här, trots omständigheterna. Hehe, K e nog så fin när han sitter där :P Kraaaam!