söndag 11 oktober 2009

Playlist of the week

  1. Scooter - J'adore hardcore
  2. Elvis - A little less conversation
  3. Robbie Williams - Bodies
  4. Royal Gigolos - California dreamin'
  5. Ne-Yo - Closer
  6. David Guetta - When love takes over
  7. Mange Schmidt - Glassigt
  8. Cobra Starship - Good girls go bad
  9. Cobra Starship - Hollaback boy
  10. Pitbull - Hotel room service
  11. Shakira - She wolf
  12. Cobra Starship - Hot mess
  13. Until June - You do
  14. Akon - Hypnotized
  15. Pitbull - I know you want me
  16. Asher Roth - I love collage
  17. Paramore - Ignorance
  18. Coldplay - In my place
  19. Lady Gaga - Just dance
  20. Lady Gaga - Love Games
  21. Madonna - Celebration
  22. Linkin Park - New Divide
  23. Lady Gaga - Paparazzi
  24. Flo Rida - Right round
  25. Billy Talent - Rusted from the rain
  26. David Guetta - Sexy bitch
  27. Pitbull - Shake
  28. The Prodigy - Take me to the hospital
  29. Klaas - What is love

Musik är väldigt viktigt för mig när jag är ut och gå. Jag är en sådan människa att jag lätt blir uttråkad, jag har till exempel svårt att sitta stilla och se på en film utan att göra något, oftast brukar jag lösa sudoku tillika eller något liknande. Så, min iPod följer med varje gång jag är ut och går ensam, utan den skulle jag säkert bara stanna hemma och ruttna.

Inga kommentarer: